کتاب از طرابلس تا طرابلس

تومان 48,000

مشخصات کتاب
نویسندگان: حسین میرصادقی_ محیا میرصادقی
مشخصات ظاهری: ص200 _ رقعی
نوبت چاپ: اول 1399
تیراژ: 2000
انتشارات: البرز فر دانش​

توضیحات

چند جمله از نویسندگان کتاب:

تعصب، خشک مغزی و یا به عبارت رایج آن جهل مقدس چیزی است که من را از گذشته رنج می داد. بر عکس مدارا، تساهل و تسامح و خویشتن داری و همزیستی مسالمت آمیز و تحمل دیگران و احترام به عقاید دیگران ولو مخالف، نشان از پختگی و بلوغ فکری دارد.
به همین خاطر مدت ها بود که دوست داشتم در این باره دست به قلم شوم و کتابی بنویسم ولی خوب قلمم عاجز، بضاعتم اندک و انبانم خالی از علم و دانش بود، ولی ناامید نشدم و تصمیم گرفتم به مدد تجربه پدر و دیگر اعضای خانواده دست به قلم شوم و آنچه در ذهن داشتم در قالب یک رمان به رشته تحریر درآورم و حاصل کار آن شد که شما هم اکنون پیش روی دارید.
قصد ندارم وارد جزییات این رمان شوم و داستان را لو دهم، ولی رمانی است چند وجهی و مناسب برای تقریبا تمامی گروههای سنی. رمانی است آکنده از مسایل روانشناسی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی، دینی و حتی نظامی که خواننده را تا پایان به دنبال خود می کشد و مطمین هستم خواننده فهیم در پایان این کتاب نتایج مفیدی از وقتی که برای خواندن آن گذاشته می گیرد. با خواندن این کتاب و معرفی آن به دوستان خود و نقد و بررسی این کتاب این قلم کوچک را یاری کنید تا در تجربه بعدی خود کتاب های بهتری را تقدیم شما عزیزان کنم.

محیا و حسین میرصادقی
مهر ماه ۹۹​

دیدگاه (1)

  1. دیانا

    کتابی فوق العاده‌ست و به شدت پیشنهاد می‌شود چرا که پس از خواندن آن اطلاعات مفیدی را در اختیار خواهید داشت و بسان یک تجربه‌ست

یک بررسی اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *